Tema: Re: Uz ar pries anti-bandit langu plevele namo pirmame aukste?
Autorius: Resolut
Data: 2014-01-24 08:32:11
Uosvis miegodavo ziguliuke saugodamas ratus ? Pzdc. Kazkaip savo paranoja
tau perdave ...

Ta proga joke'as : Zmogelis laikydavo suni masinoje, kad saugotu ratus ( cia
beveik kaip tavo uosvis)
Viena ryta randa auto be ratu, ant plytu stovincia . Ir rasteli " Nebarkite
suns. Jis labai lojo"

Nors... Zinau zmogu, kuris prie darbo nusiimdavo originalius silkes
ratlankiu gaubtus ir vaziuodavo i Santariskes pas daktarus : "O kaipgi
kitaip , juos labai vagia"