Tema: Re: PVC langu montavimas
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2014-01-22 15:17:06
Man lango mantavimas jei buciau dares ne as o tie kas langus dare butu
kainave 200Lt jei i siena ir 400 jei isnesti. Tiesa pasakius montuojant
nelabai jau daug to darbo buvo prisukti laikiklius.

Na kai pats darai gaunasi ir pigiau, ir geriau, bet ne visi turi tam laiko,
noro, sugebejimu bai prisiimti ant saves garantinius isipareigojimus.