Tema: Re: PVC langu montavimas
Autorius: pasiutes
Data: 2014-01-22 15:10:12
analogiška 1/1 situacija sprendžiau prieš du metus, išnešiau i lauka nes:
1. šilčiau;
2 norėjau vidinės palanges, gavosi 25cm;
3 langai iš lauko neatrodo giliai įkišti, iš lauko ~12 cm
Tuomet dar nebuvo stiklo pluošto laikiklių, buvau matęs tik parodoje, ir
kainą nedžiuginanti... Langus stačiau ant metalinių kampų ir laikiklių
pagamintų pas vietini šaltkalvį ~100Lt
Vidaus angokraščius apklijavau stirodur'o plokštėmis ir tinkleliu nuarmavau
jokių juostų neklijavau.
Gyvenu troboj pirmi metai, užvakar žiūrinėjau su termovizoriumi vaizdas
džiuginantis...

"Zaba"  wrote in message news:lboeb8$n5e$1@trimpas.omnitel.net...

Na kai pats darai gaunasi ir pigiau, ir geriau, bet ne visi turi tam laiko,
noro, sugebejimu bai prisiimti ant saves garantinius isipareigojimus.