Tema: Re: reik Termovizoriaus
Autorius: Sail
Data: 2014-01-16 10:05:07
Bala zino, kaip ten pas tave visa katiline, variantu galimu ten gi daug yra.

Pradzioj turi atsakyt, kas tau dabar nepatinka - ar grindys syla netolygiai,
ar grindu sildymo patalpos per siltos/per saltos lyginant su radiatoriniu
sildymo patalpom?

Tada atitinkamai ir sugalvoji, kaip ta reikala pasalinti. Speju, kad
susitvarkyti galima ir be termovizoriaus, ir be papildomu investiciju ar
sistemos keitimo.

Taip pat speju, kad pakankamai gerai gali veikti ir su vienu termometru.

Jei tose patalpose, kur yra termometras, turi dar koki sildanti zidini ar
burzuike, tada taip, jie gali itakoti antro auksto temperaturos pokycius.
Bet kaip minejau, reikia ziureti sistemos visuma, tada ir veiksmu planas
susidelios.

Zinau zmogu, kur visam namui naudoja viena cirkuliacini siurbli ir nieko,
patenkintas (cia ir grindim ir radiatoriams).
Pas mane bent 5 cirkuliaciniai, o su dujinio katilo ir kolektoriaus siurbliu
visi 7. Daug variantu buna :-)