Tema: Re: reik Termovizoriaus
Autorius: Sail
Data: 2014-01-15 14:55:01
Kaip minejau - galimybe naudotis termovizorium dar turiu.

Siulyk kiek tau tas darbas vertas, jei tai dar proto ribose, galiu
pafotkint.

Turiu va tokia idomia nuostata parduodadamas daiktus ar paslaugas -
perkancioji puse siulo, kiek jai tai verta. Jei man atrodo, kad uz tiek
padaryti galima - padarau, jei man atrodo uz tiek neverta , tai neuzsiimu ir
tiek. Nes uz brangiau isisiulyt zinoma galima, bet klientas jau vargu ar bus
patenkintas.

Jei kartais pasiulo per daug (o buna ir taip), tada imu tik tiek, kiek man
atrodo tas daiktas ar paslauga verta. T.y. darau tik tada, kada zinau, kad
abi puses tikriausiai bus patenkintos. Jei paimsiu per daug, jausiuos
apgaves, kas manes irgi nedziugina.

Keistas as :-)