Tema: Re: reik Termovizoriaus
Autorius: Sail
Data: 2014-01-15 13:26:57
Buna newsuose zmones susimeta termovizoriui, buna kas ir siaip uz pinigus
paziuri.

Kaip minejau, as kartais paziuredavau palei Vilniu. Tiek kad man tas
uzsiemimas pusiau nekomercinis (pinigu stygius nekamuoja), tai darydavu tik
tiems, kuriems tas darbas budavo vertas tiek, uz kiek man dar budavo verta
pusdieni prarasti, na ir jei klientas neypac komplikuotas.

Is patirties ka gali realiai naudingo padaryti su termonuotraukom tai:

1. Pareguliuoti kiaurus langus ir duris, nes matosi kur kiaura
2. Mazdaug apsispresti del papildomo siltinimo, cia galioja senos statybos
namams.
3. Pats sau lupau pakalimus ir tvarkiau isores apsiltinimo sandura su stogu,
nes ten akivaizdziai matesi, kad eina lauk siluma.

Bet gali pamatyt ir tokiu blogybiu, kuriu lengvai nepataisysi, o nuotaika
susikti gali. Pvz po gipsu blogai sudeta vata ir panasiai.

Esu mates naujos statybos nama, kuri isvis geriau butu griauti nei bandyti
remontuoti. Bet maciau ir nauju namu, kur prikibti nebuvo kur.