Tema: Re: del sienos priauginimo
Autorius: bzik
Data: 2014-01-13 10:53:41
Už gipso išorinėse sienose visur ekovata, bet didesnių vėjų metu per rozetes
oro judėjimas yra.
Namas medinis, išorėj šiltintas ekovata. Manau prašoviau neįrengdamas vėjo
izoliacijos. Ekorema sakė nereikia arba norint dėt bitumuotą popierių, kas
medinei konstrukcijai bauginančiai skambėjo (beveik ruberoidas, tik
plonesnis).

"Sail"  wrote in message news:lb08nc$ee7$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip su skersvejais uz gipso, nesijaucia? Pvz per skyles rozetese. Ypac
idomu jei dejai gipsa ties isorinem sienom.