Tema: Re: del sienos priauginimo
Autorius: 4r
Data: 2014-01-13 10:03:56
tik nedek gipso, as pats nisas tarp kambariu dariausi (tai samdziau
meistrus) ir tik tuos kurie apsiemem daryti su blokeliais (papildomai suriso
armatura)
visi kiti kurie siule gipsu susiusti - pasakiau Ne.

Kaip pasiuzi kaip anksciau butu state ir dabar tai siaubas, Gipso ne tik
lubos bet ir visis butu vidines pertvaros, iskaitant ir vonia,

taip pat esu girdejes kad gipsu atitiveria net ir atskirus butus.

gipsas taip gal ir patogu, sienos lygios ir pan, lengviau suvesti,

taciau jie nuolatos trukineja, ypac jei bus durys tai 100% sutruks kampuose
nuo vibracijos.

jau nekalbu apie garso izoliacija.

-4r

"Liveris"  wrote in message news:lb06df$bhp$1@trimpas.omnitel.net...