Tema: Re: del sienos priauginimo
Autorius: 4r
Data: 2014-01-13 10:46:25
na gal labai ta kokybe (garso, gipso trukinejimo) priklauso nuo darbu
kokybes.
Mazi tarpai tar profiliu, tinklelis tarp gipso ploksciu ir t.t.

taciau kiek man teko susidurti (uosves butas - visos pertvaros is GK,Lubos
is GK)
tai butui nera net metu jau krastai  sienu suskilineje, ir kituose
objektuose kur naudojamas GK tas skilimas pastebimas

Taip GK lubos labai patogu jei norite irengti sivestuva (pramesti kabeli ir
panasiai) tas pats ir su sienomis (įrengti norimoje vietoje rozete ar pan..

tačiau kai pas mane sienos yra iš blokelių (butas 2004m) tai aš pas save
matau daugiau privalumų kad sienos is blokeliu nei kad name (2013m statybos)
kur visur vidines pertvaros ir lubos is GK.

4r

"bzik"  wrote in message news:lb086o$dq7$1@trimpas.omnitel.net...

dėjau dvigubą gipsą su profiliais kas 40cm. Iki statybos buvau skeptiškai
nusiteikęs, bet pagyvenus neturiu jokių priekaištų tvirtumui ar garso
izoliacijai (per duris jo sklinda žymiai daugiau). Skilo tik keliose vietose
angokraščiuose ir lubos san.mazge. Visoj mansardoj, kur sienos lubos 100% iš
GKP ant medinio karkaso, nė vieno skilimo per 6m., nors planavau blogiausią
scenarijų.

"4r"  wrote in message news:lb06lc$brb$1@trimpas.omnitel.net...

tik nedek gipso, as pats nisas tarp kambariu dariausi (tai samdziau
meistrus) ir tik tuos kurie apsiemem daryti su blokeliais (papildomai suriso
armatura)
visi kiti kurie siule gipsu susiusti - pasakiau Ne.

Kaip pasiuzi kaip anksciau butu state ir dabar tai siaubas, Gipso ne tik
lubos bet ir visis butu vidines pertvaros, iskaitant ir vonia,

taip pat esu girdejes kad gipsu atitiveria net ir atskirus butus.

gipsas taip gal ir patogu, sienos lygios ir pan, lengviau suvesti,

taciau jie nuolatos trukineja, ypac jei bus durys tai 100% sutruks kampuose
nuo vibracijos.

jau nekalbu apie garso izoliacija.

-4r

"Liveris"  wrote in message news:lb06df$bhp$1@trimpas.omnitel.net...