Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-30 07:58:35
2013-12-23 09:20, bzik rašė:
> Kiekvienam savos normos. Vakar vakare drybsojom prisišildę iki 24,5.
> Puiku, nors kažkam tai mirtis. +20 jau diskomfortas, kai reikia šilčiau
> rengtis.

Pas mus apie 19+. Sunus su maikute sukdavosi. Zmona bande maistauti. Tai
sakau galima vaikas tau sirgs ir sirgs. Apsiramino pati ir daugiau tokiu
klausimu nekele. O vaikas daugiau lanke darzeli, negu sirgo.
Greiciausiai del to, kad darzelyje apie 23. Butu 20 tai is viso ligos
butu retenybe.

Ir dar atkreipiau demesi, kad kai gyvenome betoniniame daugiabutyje tai
nukritus iki 18 jau budavo TV ziureti salta, dregme kaulus "lauzydavo"
ir vilkdavausi megztini. O keraminiame name, karta buvo 18,9+, dregmes
nesijaute, o as su maikute ant sofos buvau uzmiges ir nebuvo salta. Bet
ir ne silta.