Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: MaRiUs
Data: 2013-12-20 13:15:46
Grindys su KNAUF mažai inerciniu sluoksniu irgi išeitis.. Noirs pas mane
vaikai ir taip nesiskundžia kad per karšta miegot (+20C naktį), +21 dieną...
Miegamajam reguliuojasi ~16-17C visą parą. Darbui yra darbo kambarys.....

Tikrai jokio diskomforto nejaučiam.... o radiatoriai ir vaizdą gadintų...
Dėl kojelių/nekojelių balduose irgi nematau problemos.... jei jau
patiekei šilumos kiekį į kambarį, tai jis kaip nors ten ir liks....
nebent 25 cm čiužiniais nuklosi visas grindis... :)

--
MaRiUs

Kaunas