Tema: Re: buti ar nebuti grindiniui sildymui miegamuosiuose?
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-20 13:24:52
On 12/20/2013 12:33 PM, Juozas wrote:

> Na vaikai savo kambariuose ne tik miega :)
> Tėvų miegamajame taip pat numatytas darbo kampelis.
> Šiluma būtų reikalinga aktyviuoju paros metu, o nakty reikėtų vėsos.
>
> Dar klausimas dėl radiatorių.
> Jei radiatoriai kabo po langais,
> o prie langų yra pastatyti stalai,
> kurie uždengia radiatorius iš viršaus.
> Čia baisi nuodėme? Konvekciją labai stabdys?

taip. tam specialiai balduose (stalvirsyje) daromos konvekcines
groteles. pas mane analogiska situacija buvo, dabar ta stala kitur
pasistaciau nes netiko po langu.

> Gal tokiu atveju konvektorius statyti, ar tai pastatomus ar įleidžiamus
> į grindis?

pagal tai ka rasai, tai tau TIK radiatoriaus reikia, ir siulyciau
gerokai galingesni nei teoriskai priklauso, kodel? todel kad su juo
galesi sparciau reguliuoti temperatura. t.y. kai nori susildyt kambary,
atsuki pilnai ir didelis radiatorius ta zymiai greiciau padaro nei
'normalus'. aisku ekonomijos nera daugh taip kaitaliojant patalpos
temperatura, bet jei jau teko sumiksuoti miegamaji su darbo kambariu tai
ka padarysi.