Tema: Re: NPT/BSP sreigis?
Autorius: MS
Data: 2013-12-13 13:04:10
su spyruoke man atrodo būtų patikimiau, o ir nesinori papildomomis shemomis ir akumais apsikrauti. Mačiau ebėjuje už priimtinesnę kainą nei 274 usd. O vat su išmuitinimu tai gali gautis ablomas. Jei dasideda 100-150Lt už deklaraciją, tai nelabai apsimoka iš vis siųstis. Kiek siunčiausi, tai visada tiesiog gaudavau siuntinį pašte ir tiek. Gal kas gali papasakoti savo patirtį šiuo klausimu?