Tema: Re: NPT/BSP sreigis?
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2013-12-13 11:23:40
Muitas bus 0, nes niekas LT negamina nieko panašaus. Išmuitinimas kainuos
100-150 Lt. Man mokesčiai buvo iš lubų, bet į gerąją pusę.
Jei 12V maitinimas, tai pastatai akumuliatorių už 40 lt ,paburi
paprasciausia krovimo schema ,ir jis laikys 10 metų.
Pirma is kaires nuoroda su spring return- 274 usd
http://www.usabluebook.com/p-291733-1-spring-return-motorized-ball-valve-120v.aspx