Tema: Re: NPT/BSP sreigis?
Autorius: For example: John Smith
Data: 2013-12-12 18:44:53
Panašius pirkau iš šito pardavėjo
http://www.aliexpress.com/snapshot/243672370.html. Padarė tokią nuolaidą:
Product Amount    Shipping Cost    Total Amount
US $ 204.99    US $ 131.35    US $ 273.00
Būtinai derėkis. Dėl mokesčių, tai tarkis su pardavėju, jie užrašo ką nori,
tai gali praslysti be mokesčių. Bet jei paprašys sąskaitos muitinėj, tai
galvok ar klastoti klastotę rodyt ar tikrą..

"KaroliS"  wrote in message news:l8cmtc$1vh$1@trimpas.omnitel.net...

man tik neramu jei imt fedex'u shippinga tai jauciu prisides mokesciai? per
chinapost butu gal mazesne rizika ikliut?:)