Tema: Re: Dar del ukinio pastato
Autorius: Ramunas S
Data: 2013-12-10 09:45:24
o tai gal geriau metalini garaza? Kaip tik pats dabar toki varianta
ruosiuosi pasidaryt, garaza radau uz 600, plius atvezimas bus ~200(nes
netoli), nu ir dar kokia 3k graziam apipavidalinimui, ir bus viskas
paprastai ir greitai:)

"Shlipsas"  parašė naujienų news:l85qa5$nsj$1@trimpas.omnitel.net...

galvojau apie toki varianta, ziurinejau vaizdelius. nu blyn - niekaip man
neisipaiso prie landsafto ir namo :) Nebent apkalt medzhiu del grozhio :)

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96