Tema: Re: Dar del ukinio pastato
Autorius: Soros
Data: 2013-12-09 11:34:16
Liveri, cia nera namukas, cia greiciau malkine su sandeliuku su grindim is
tu paciu lentu viename gale.
Medienos kainos nepamenu. Atvezimas buvo 100Lt, bet lentu vieno pjovimo
idejo bene dvigubai daugiau :)  na o 50x100 tai tiek kiek ir prasiau. Man
sudejo lentas tokias nelygias, pats pasilyginau su siaurapjukliu, tai matyt
daugiau ir idejo...medienos kubas...mhhh mda  buvo gal 400-700 mediena gal
kokia 600 gavos.

Kiti daro is lygiu lentu bet jos dvigubai gal trigubai brangesnes, bet tada
deda didesnius tarpus, kiti kryzmina kokia 60 kampu

drenazas eta hotmail   com