Tema: Re: Dar del ukinio pastato
Autorius: Donatas
Data: 2013-12-09 13:33:34
Nelabai man toks dizainas :) , kazkaip norisi neiskristi is namo konkteksto,
bet ideja tokia.
Yra minciu daryti karkasa is OSB , itariu ne pigiausias , bet greiciausias
variantas, stoga deti ta pati namo siferi (liko keliolika lapu).
Kaip suprantu tokio namo statyba iki 70m2 yra lengviau derinama ir nereikia
visokiu prieziuru ir pan. ar jau pasikeite nuostatai ?

--
-------
Donatas