Tema: Re: Argono reduktorius Vilniuj?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-28 15:24:33
Paziurejau - argono baliono sriegis 3/4, santechninis. Mazam CO2 balione
sriegis 1/2 ir dar pansau metrinis.

Tai mano situacija tokia - reduktoriaus pimpalas CO2 nedideliam balionui tip
top, bet verzle 3/4.
Argono balionui reduktoriaus pimpalas per mazas (vos remiasi krastais i
skyle), o verzle tinka. Verziant perspaus plastmasine tarpine
Reiskia, arba reiks det varine platesne tarpine, kaip darbe chebra padare,
arba reiks pasikeist reduktoriu i tinkama argonui.