Tema: Re: Argono reduktorius Vilniuj?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-27 16:14:28
Tai as susitariau su chebra, susijusia su balionu bizniu. Taip kad ir
spalvos, ir voztuvas bus tokie, kokie reikia.

Apie patikras argono ar CO2 balionams pirma karta girdziu. Cia itariu
isradimas automobiliniams duju balionams, kad butu galima ispist kuo daugiau
zmoniu.

Kazkada eidamas radau miske labai smagu 10 litru vokiska deguonies baliona
(buna gi fokusu gyvenime). Man ji ir perdaze, ir ventili pakeite, ir
uzpilde, tai ji ir naudoju prie kempo. Jokiu patikru niekas neprase.

Del patikros