Tema: Re: Argono reduktorius Vilniuj?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-28 08:54:15
260 uz nauja tai irgi proto ribose. As uz tiek neradau, bet labai ir
neieskojau.

Del apsauginio voztuvo argono balionuose gal pats ir teisus, bet slegis tai
150 kiek teko matyt.
O angliarugste pildo skysta, nes prie 20 laipsniu angliaruste prie 56 bar
yra skystis. O skyscio baliona galima ir perpildyti, nepaliekant vietos.
Tokiam atvejui apsauginis nepakenktu.

Kalbant su zmogum, kuris 30 metu balionus pildo, jis negirdejo nei vieno
atvejo, kad balionas butu sproges pildymo metu.