Tema: Re: Durnas klausimas del elektros
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2013-11-28 10:51:32
konkreciai ten yra ne tik izoliacijos kontrole, bet dvigubas atrisimas per
transformatorius kuriu kiekvienas atlaiko iki 4kV itamta ir suveikus
apsaugai nuo virsitampiu maitiakas lekia lauk ir turi buti keiciamas nauju.
Akumas taip pat kontroliuojamas ir kai jo talpos belieka 50 procentu rekia
garsiai. Cia as apie rimtus gamintojus.

"Evaldas"  wrote in message news:l74d7v$3gb$1@trimpas.omnitel.net...

"GunGame" <gun@game.lt> wrote in message
> Pritariu del visko, tik manau kad buityje uztenka nuotekio reles 30mA.
> 10mA nuotekio reles paplite medicinoje, kur jungiami elektriniai
> prietaisai,
> pvz kai elektrinis graztelis kisamas zmogui i burna ...

Kaip tik buityje kur naudojama ivairiausia, kartais netvarkinga, kitajoziu
gamybos ar savadarbe ar belekaip suremontuota iranga reiketu jautresniu
apsaugos prietaisu.

O medicinoje naudojami (bet jau turetu taip buti) skiriamieji
transformatoriai ir tinklas su neizeminta neutrale, o vietoj sroves nuotekio
reliu ten sudetingi ir velniskai brangus izoliacijos kontroles prietaisai
kurie esant nuotekui tik ispeja. O iprastas SNR naudoti DRAUDZIAMA. As
tikrai nenoreciau, kad del kokio suknisto nezymaus nuotekio suveikus SNR
sustotu mano plauciu ventiliavimo aparatas, jei kada toki tektu naudot :)