Tema: Re: Durnas klausimas del elektros
Autorius: Evaldas
Data: 2013-11-27 11:15:43
"GunGame" <gun@game.lt> wrote in message news:l74c33$2bk$1@trimpas.omnitel.net...
> Pritariu del visko, tik manau kad buityje uztenka nuotekio reles 30mA.
> 10mA nuotekio reles paplite medicinoje, kur jungiami elektriniai prietaisai,
> pvz kai elektrinis graztelis kisamas zmogui i burna ...

Kaip tik buityje kur naudojama ivairiausia, kartais netvarkinga, kitajoziu gamybos ar savadarbe ar belekaip suremontuota iranga reiketu jautresniu apsaugos prietaisu.

O medicinoje naudojami (bet jau turetu taip buti) skiriamieji transformatoriai ir tinklas su neizeminta neutrale, o vietoj sroves nuotekio reliu ten sudetingi ir velniskai brangus izoliacijos kontroles prietaisai kurie esant nuotekui tik ispeja. O iprastas SNR naudoti DRAUDZIAMA. As tikrai nenoreciau, kad del kokio suknisto nezymaus nuotekio suveikus SNR sustotu mano plauciu ventiliavimo aparatas, jei kada toki tektu naudot :)