Tema: Re: Durnas klausimas del elektros
Autorius: arulis
Data: 2013-11-27 10:15:55
statistiskai, dauguma skalbiankiu pajunta su izeminimu manau.

pas mane asmeniskai, buvo naujai pirktoje skalbiankeje blogai pritvirtintas
kaitinimo elementas, kuris liete bugna ir prasitryne kiauriai. ismete
nuotekio rele, neismetus - veiktu izeminimas. nebutu dar ir izeminimo -
kratytu aisku, ar tai butu mirtina , konkreciu atveju - galbut ne, bet
bandyti nera noro.

dar nuotekio rele suveike, kai kazkoks fazinis laidas ant armaturos
pakliuvo, bei vaikas koki tai virbala i rozete ikiso.
taip pat - uzsitrumpinus 0 su izeminimu rozeteje, prasidejo ciudai -
issijungimas, kai koks saldytuvas startuoja , kol radau, uzsiknisau.