Tema: Re: tylus el.virdulys
Autorius: Sail
Data: 2013-11-15 13:02:42
Nu tai jau siuliau spirale, niekam neidomus toks variantas.

Siaip stipriai itariu, kad kuo galingesnis cainykas, tuo greiciau uzverda,
bet tuo garsiau baubia.

Todel bandymui paimt kelis kilovatus laikanti dimmeri ir cainyka paleist per
ji. Tada butu galima rasti kompromisa tarp garso ir uzvirimo laiko. Bet
chebra cia tokiais dalykas neuzsiims tikriausiai, jiems reikia ir tyliai, ir
kad gatava sprendima pateiktum arbatinuko pavidale.