Tema: Re: tylus el.virdulys
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-15 10:28:10
On 11/15/2013 10:32 AM, vZetaJones wrote:
> kad as virtuvej jau 8 metus garsiai naudoju ta pati gera Bosh (is
> Senuku) su pasleptais elementais ir nesiparinu del garso :)
> Pries perkant buvau perspetas, kad jis garsiau dirba, bet tai man px :)

tai dar nereiskia kad tai norma (viskas px).
man ne px, kad nesigirdi radijos, telefonu, vaiku, kito zmogaus kalbos
ir pan. ijungi virduli ir visam bute white noise.
man ne px, kai miegu as, o arbata verda kiti, del to pacio is apie
atvirkscia varianta galvoju.
tokiem kaip tu ir kiauras masinos duslintuvas px.