Tema: Re: tylus el.virdulys
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-11-15 12:43:15
As irg is tu, kur nervina siuolaikiniu virduliu garsas. Nes tai is tiesu
problema: pvz. ziuri virtuveje telika, tai turi stipriai pasigarsinti, nes
nichuja nebesigirdi per ta virduli, turi uzkelti keliais lygiais savo
kalbejima, nes irgi taves negirdi ir tu negirdi, ypac jei prie virdulio
sedi, susisneket su kitame kambaryje esanciais gali is vis pamirst. Tiesiog
musu sociam ir aptekusiam siuolaikiniame gyvenime nebera svarbesniu
problemu, todel virdulio garso problema patampa Nr.1, kad ir kaip tai
juokingai skambetu. Siaip, jei nori pasidaryti viena puodeli, tai sprendimas
butu tokia spirale ant laido, senais, dar tarybiniais, laikais buvo
populiari kelionese ir pan. Imeti i puoduka ir vsio, jokio garso, apart
vandens kunkuliavimo, kai jau uzvirs, zodziu girdesi net kaip uodas skrenda.
Be to uzkaitinsi tik toki kieki, kokio nori, nera bereikalingo energijos
svaistymo. Bet minusas, kad teks palaukt netrumpai, pakol uzvirs. Kas turi
dujine virykle, tai irgi gali isigyti arbatinuka dedama ant duju. Bus ir
pigiau, nei elektra drozt.