Tema: Re: Pademonstravo, kaip nedidelį kambarį apšildyti vos už 32 centus per dieną
Autorius: ap
Data: 2013-11-14 08:25:47
:)
šiaip viskas yra teisinga. Fizikine prasme apšildyti reiškiasi pakelti
temperatūrą bent 1 laipsniu daugiau nei buvo, o jeigu bandyme pakėlė
netgi kokiais 5 laipsniais tai iš viso įspūdinga. Beje nepastebėjote,
kad lapkričio 1 d. kad ir kaip šalta, bet kapuose visgi būna jauku ir
šilta, visgi žvakės šviesa gerai sušildo.
Į tai pakomentuočiau, kad du vienas kitam patinkantys žmonės kambaryje
temperatūrą pakelia taip pat sėkmingai ir manau, kad nebrangiai.

Seka išvada, jei pasimylėt nebegali eik šildytis į kapines... ką beje
dalis ir daro.

Gali piktintis ant veidrodžio kiek nori, bet kai į jį žiūri gali matyti
skirtingus žmones, kaip matai prie jo, taip matai ir išėjęs į gatvę.

dar