Tema: Re: Pademonstravo, kaip nedidelį kambarį apšildyti vos už 32 centus per dieną
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-11-13 09:17:22
2013-11-12 16:54, For Example John Smith rašė:
> Kai -15 laikosi 2 savaites aš ilgai grojančią žvakę uždegdavau obuolių
> rysy. Be žvakės temperatūra krisdavo iki -5, su žvake likdavo nulis.
> Degant žvakei dar išsiskiria vandens garai , o jie palaiko šilumą ilgiau.
> Augalus nuo šalnų gelbsti apipurškimas vandeniu. Prieš šalnas apipurkšti
> vandeniu augalai nenušalai lgiau , nes vandenio virtimui ledu reikia
> daugiau energijos, negu atšaldyti orą nuo 0 iki -1.

Pas mane per ziema buvo paliktas namas be sildymo. Kiek atvaziuodavau
tai termometras rodydavo apie nuli, bet paliktas kibirelis su vandeniu
vonios patalpoje buvo uzsales. Kadangi dregnes rodydavo 100% tai as
isvedindavau karta per 1-2 savaites ir prie 15 laipsniu salcio ir
isvaziuodamas uzkurdavau krosni, kad per kamina trauktu dregme. Pavasari
turejau nuostolius: viena plautuve skilo taip, kad nesimate kur, bet
vandeni leido; pakeiciau garantini maisytuva uz 100 litu; vienoje
vietoje buvo issokusi glaisto pusle angokrastyje, kuri veliau isdziuvo,
indaploves mygtukus reikejo spaudalioti, kad prasitrintu kontaktai. Kaip
ir viskas. Nezinojau, kad vonios, duso ir tualeto patalpose galima buvo
palikti tokia sildymo sistema. Manau, kad efektas butu, nes vargu ar ten
galejo siekti 5 laipsnius salcio.