Tema: Re: Pademonstravo, kaip nedidelį kambarį apšildyti vos už 32 centus per dieną
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2013-11-12 16:54:14
Kai -15 laikosi 2 savaites aš ilgai grojančią žvakę uždegdavau obuolių rysy.
Be žvakės temperatūra krisdavo iki -5, su žvake likdavo nulis. Degant žvakei
dar išsiskiria vandens garai , o jie palaiko šilumą ilgiau.
Augalus nuo šalnų gelbsti apipurškimas vandeniu. Prieš šalnas apipurkšti
vandeniu augalai nenušalai lgiau , nes vandenio virtimui ledu reikia daugiau
energijos, negu atšaldyti orą nuo 0 iki -1.