Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-05 21:03:32
On 2013.11.05 20:54, Dainiushas wrote:
> na jei kondenserį iš vienos pusės šeri šiltu drėgnu, o iš kitos pusės
> aušini kambario oru, turi irgi puikiai kondensuotis.

hmm. t.y. viduj tenas, isorej ventiliatorius? stovi siltoj vonioj ant
sildomu grindu ir kas ten gaunasi?:) nu nzn, matyt kazkiek veikia, jei
yra tokiu... bet man tai tikrai nesautu i galva tokia pirkt. gal cia
nebent koks specifinis panaudojimas nesildomose patalpose...

btw, jau pasiemiau WM14S464DN & WT46W360DN su 5 metu garantijom.