Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: Shlipsas
Data: 2013-11-03 20:31:04
kazkada (~12 metu) turejau Siemens skalbianke su dziovinimu. Buvo superinis dalykas. Tik ten vuvo aparatas Extra klases, klaikiai sunkus, tai ir nebesiveziau jo niekur su savim :) Tada galvoju, kad jei jau tuomet buvo geru 2in1, tai negi dabar suprastejo reikalai?

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96