Tema: Re: ieskomas komplektas skalbykle+dziovykle
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-05 14:06:17
On 11/02/2013 11:03 AM, no@mail.com wrote:
> Taigis,
>
> panasu kad turima AEG skalbykle greit iseis uztarnauto poilsio po n metu
> eksploatacijos. Vietoj jos pradedamas ieskoti komplektas
> skalbykle+dziovykle (atskiri aparatai). Kaune.
> Ka gali gerbiama publika parekomenduoti. Pribumbasai nedomina, reikia
> skalbykles su pagrindinem funkcijom, grezimo uztenka 1200, ikraunama is
> priekio. Dziovykle galvoju kondensacine, ekonomiskesne, bus statoma ant
> skalbykles. Biudzetas ne begalinis, i Miele neziuriu.

krc, mazai cia aktyvumo, tai parasysiu ka pats 'sugaudziau'.
dziovykles vokietijoj rinktos liko tik miele. visos kitos renkamos
kitur. skalbykliu yra renkamu miele, siemens ir pan. AEG nebera isvis,
bankrutaves gamintojas ir nupirktas elektrolux'o. man cia buvo naujiena,
nes visur stovi pilna AEG aparatu.

konkreciai man rekomendavo ir patare pirkti situos modelius:

skalbianke: siemens WM14S464DN
dziovykla: WT46W573DN

konsultavausi su dviems vadybininkais, viena siaip pasirode talkova is
ogminos kitas pazystamas biski privaciai uzsiima. abudu nesusitare (!)
parate idealiai situos du modelius. pradzioj paklause ar renkuosi pagal
kaina ar pagal rinkimo kokybe. atsakius kad pagal kokybe, is abieju
gavau identiskus pasiulymus :)

tai itariu juos ir imsiu.

uz papildoma 100-150 Lt galima nusipirkti 5 metus garantijos.

dar del skalbiankes talpos. pagal naujas madas ir paniatkes normalios
skalbiankos norma de facto yra 8kg. nes medvilnes i ja galima deti tik 4
kg kad gerai ir graziai isskalbtu. 8 kg dedasi tik patalynes. 5kg
normaliu skalbianku sake isvis nebera.
tokios vat sake - boba vienaake - lygio naujienos.