Tema: Re: TV pasirinkimas
Autorius: Saulius74901
Data: 2013-11-06 12:24:51
Idedu vieno žmogaus palyginimus Philipso ir biudžetinės plazmos iš TV
groupso.

"Stovi 42x60 90kampu i langus. Pilnai ziurisi jis diena iki tol,
 kol ant ekrano pradeda kristi tiesioginiai saules
 spinduliai.
 Turejau proga 42x60 pastatyti salia 2011m 8klases philipu.
SD Vaizdas visapusiskai mielesnis pas panasiu.
Diena ziureti HD turini aisku geriau atrodo philipas siektiek
 jauciasi kad panasius ne full hd.
Vakare ziurint Hd vel geriau atrode panasius. Detalumas siektiek
 jauciasi, kad ne full HD, bet juodos gylis viska atperka,
 koncertai atrodo fantastiskai.
Xbox pajungus geriau rode philipas. Daug sviesiu fonu, kaikur pas
 panasiu jautesi mirgejimas. Balta netokia svari. Plius jautesi
 kad panasius ne Full HD.
Ivertinus abieju kaina, 42x60 fantastiskas visapusiskai"

Belieka pridėt, kad už to pilypo (8kl.)  kaina išeina trys biudžetinės
plazmos.