Tema: Re: TV pasirinkimas
Autorius: CatBlack
Data: 2013-10-30 19:46:51
Jeigu nenoresi, kad tavo vaikas butu diskriminuojamas klaseje, pirksi ir tabletus, ir iphonus ir visa kita.
Nezinau, is kurios pats kartos, ar teko kviest merginas i pasimatyma is telefono automato, bet "kitokiu" niekas niekada nemego.

Gerumas tik tas, kad dabar niekas nebesitycioja is akiniuociu.

"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:l4r8n1$a81$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, kad mastymas vaiku neturinciu ir turinciu skiriasi 180 laipsniu.

http://www.asirpsichologija.lt/index.php?id=85&category=12

Nesakau, kad pavyks idealiai išvengti, bet kiek įmanoma tai būtinai bus
ribojama mano atveju. Kiek pamenu save, tai daugiau laiko praleisdavau kieme
su kitais vaikais, ką nors montuodavau su metaliniu konstruktoriumi,
žaisdavome "vaikų pasaulį" ir pan.  O dabar kai
siūlomi net "kinder tablets", tai ką aš žinau...