Tema: Re: TV pasirinkimas
Autorius: G.Z
Data: 2013-11-06 11:09:50
na apvaiksciajau kelis prekybcentrius kad paspoksoti kas kaip rodo. Plazma
gal ir grazu, bet nusprendziau kad man nereikia. Ir turbut liksiu prie
Philipso kadangi dabar turiu philipsa, ir kazkaip man labiau patiko vaizdas
uz samsungo, galvoju apie sita modeli  PHILIPS 42PFL6008K LED 42" 3D Smart

"finito"  wrote in message news:l4qjqq$jmh$1@trimpas.omnitel.net...

jei gerai pamenu, istrizaines eina kas 5": 32, 37, 42"
Nusipirkau Samsung su Smart tv 6 serijos, su 3D. Nafik, ner laiko ir noro
kada knopkes maigyt to smarttv, o ir interfeisas padek die koks nepatogus.
Parduotuveje perkant parodys telika, nepajungta prie interneto, paburs kaip
cia zaibys tas Smarttv, tik va pas mus negalime to pademonstruoti :) Dar
gerai, jei sugebes rasti tave dominancio tv teisinga pulteli kad parodyti
realiai ka gausi :) Parsinesi namo, o tas Smart realiai yra jerkinimas
kazkoks. Yra pozityviu dalyku, kaipo pvz prie savo youtubes accounto gali
prisijungti per telika ir ziureti filmukus per tv o ne per PC. Bet tu
youtube video jau darbo metu prisiziuri, tai nelabai noro ir laiko yra.
Osviai pirko 5 serijos be jokiu Smart be 3D ir zajabys kaip patenkinti, nors
telikui laiko ziureti daug daugiau turi.
Samsungo appsu ribotas kiekis pasirinkimas, tad is to Smarto nelabai naudos.

PC su normalia klaviatura neatstos joks Smart televizorius. Vienzodziu, imk
koki paprastesni Samsung 5-6 serijos, ne per dideli, ne per maza, manau iki
2 kLt sutilpsi.