Tema: Re: Kiek kainuoja tokie darbai?
Autorius: Velnias
Data: 2013-10-25 19:37:28
Tai garazas staciakampe patalpa, pjaustyti reikejo tik vienos puses plyteles
lygiai. Be to grindis lengviau klijuoti negu sienas. Su 20m2 katilines sienu
prasidulkinau 4 savaitgalius (langas, dvi durys, kaminas, vienzo dafiga
kampu, pjaustymu ir t.t.), ir tai dar prikreivazojau nemazai. Garazo grindys
praktiskai ledovai gavosi, nezinodamas neitarsi kad ne "meistras po 35
Lt/m2" dare, tiesa stezke gera jau buvo padaryta su reikiamais nuolydziais.
Tiesa krastu (plintusu) dar neapsiklijavau, tik pacia grindu plokstuma.