Tema: Re: Kiek kainuoja tokie darbai?
Autorius: bzik
Data: 2013-10-25 15:01:18
mano asmeninė patirtis kukli, nes beveik iš karto likimas suvedė su
tinkamais žmonėm. Žinau, kad kažkur permokėjau, bet nereikėjo vaikščiot
ratais ir tikrint. O kai turi gerą meistrą, kuris rekomenduoja kitą, žinai,
kad jo rekomendacija kažko verta, nes tiesių rankų žmogus šūdarankio
nesiūlys.
Pats per savo statybų patirtis tikrai kelias dešimtis m2 visokiausių
plytelių suklijavau, bet matyt paviršiai netinkami buvo ar per daug
stengiausi, kad tokių tempų kaip Velnias nepasiekiau :)

"Statybininks"  wrote in message news:l4dkub$olq$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo yra dalis zmoniu, kurie galvoja, kad mokedami brangiau gauna geresni
rezultata:))))

nu va Velnias sako per 2 dienas padare ne meistru budamas, o tu sakai kad
per 3dienas meistras normaliai garazo nepadarys....

o del su kuo reikala tures visi meistrai pasiziuri, ant kiek nesigaudo antra
puse; laminatas pas mane dejo 7lt (manau, padori kaina), pas kita analogiska
15lt; tiesa pas pastaraji biski laika tempe, kad nebutu labai baisus ikainis
uz diena

beveik visose statybos darbuose savo srities profas uzdirba apie 200lt/8h
darbo valanda DIRBDAMAS ; praktiskai taisykle galioja visiems su maza
paklaida ir keliomis isimtimis ; tie kas moka zenkliai daugiau uz mineta
ikaini NEABEJOTINAI permoka, tie kas moka maziau 100lt/diena LABAI rizikuoja
(kartais tai pasiteisina, kartais ne)