Tema: Re: Kiek kainuoja tokie darbai?
Autorius: Statybininks
Data: 2013-10-25 14:33:31
nu jo yra dalis zmoniu, kurie galvoja, kad mokedami brangiau gauna geresni
rezultata:))))

nu va Velnias sako per 2 dienas padare ne meistru budamas, o tu sakai kad
per 3dienas meistras normaliai garazo nepadarys....

o del su kuo reikala tures visi meistrai pasiziuri, ant kiek nesigaudo antra
puse; laminatas pas mane dejo 7lt (manau, padori kaina), pas kita analogiska
15lt; tiesa pas pastaraji biski laika tempe, kad nebutu labai baisus ikainis
uz diena

beveik visose statybos darbuose savo srities profas uzdirba apie 200lt/8h
darbo valanda DIRBDAMAS ; praktiskai taisykle galioja visiems su maza
paklaida ir keliomis isimtimis ; tie kas moka zenkliai daugiau uz mineta
ikaini NEABEJOTINAI permoka, tie kas moka maziau 100lt/diena LABAI rizikuoja
(kartais tai pasiteisina, kartais ne)