Tema: Re: Pamatu hidroizoliavimas
Autorius: S54
Data: 2013-10-14 16:47:18
pizdabolams ir bybiabolams paaiskinsiu:

siltnamio plevele po metu plysta jei ji ne UV-stabilizuota ir buvo ant
saules visa laika.
Jei UV-stabilizuota - plysta po triju ar penkiu metu.
Jei plevele laikyti po polistirolu - itariu laikys ilgiau uz ta nama.
Juoda  stabilesne ant saules, nes neleidzia spinduliams skverbti gylyn I
plevele.
Tamsoj px, skaidri, juoda ar melyna.

"Evaldas"  wrote in message news:l3gcan$ql$1@trimpas.omnitel.net...

"skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message
> bene busi isrades kokia nauja suirimo technologija?  Man rodos, gamtoje
> jis
> ten koki simta meteliu issilaiko nesuires.

Pyzdabole, pavasari susirask koki siltnami, prieik arciau ir pačiupinėk
plevelę (tiksliau tai kas iš jos liko)
As nežinojau (atorius pasistengė kad nežinočiau) kokia plevelė dėta, juoda
stabilesne už skaidrią, bet visdėlto aš ją nulupčiau. Jau vien todėl, kad
prie polietileno niekas nesiklijuoja.

Per tokius debilus kaip tu nesinori niekam nieko atsakinėti, būtinai
atsirand koks idiotas neišlendantis iš už monitoriaus, bet viską žinantis ir
visus kritikuojantis.