Tema: Re: Pamatu hidroizoliavimas
Autorius: G.Z
Data: 2013-10-14 13:53:08
tai ore ant siltanmio veikiama saules, vejo ir kitu veiksniu taip, o tu
uzkask ta plevel po zeme tai paziuresim kaip ji suuirs.

Popierius gamtoje suyra pre 2 metus.

Konservų  dėžutės ir skardinės per 90metų!

Plastiko pakuotės (tetrapakai ir maišeliai) per 80 - 200 metų!!

Stiklas - per 900metų!!!

"Evaldas"  wrote in message news:l3gcan$ql$1@trimpas.omnitel.net...

"skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message
> bene busi isrades kokia nauja suirimo technologija?  Man rodos, gamtoje
> jis
> ten koki simta meteliu issilaiko nesuires.

Pyzdabole, pavasari susirask koki siltnami, prieik arciau ir pačiupinėk
plevelę (tiksliau tai kas iš jos liko)
As nežinojau (atorius pasistengė kad nežinočiau) kokia plevelė dėta, juoda
stabilesne už skaidrią, bet visdėlto aš ją nulupčiau. Jau vien todėl, kad
prie polietileno niekas nesiklijuoja.

Per tokius debilus kaip tu nesinori niekam nieko atsakinėti, būtinai
atsirand koks idiotas neišlendantis iš už monitoriaus, bet viską žinantis ir
visus kritikuojantis.