Tema: Re: Pamatu hidroizoliavimas
Autorius: Evaldas
Data: 2013-10-14 12:08:39
"skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message news:l3erqn$5hs$1@trimpas.omnitel.net...
> bene busi isrades kokia nauja suirimo technologija?  Man rodos, gamtoje jis
> ten koki simta meteliu issilaiko nesuires.

Pyzdabole, pavasari susirask koki siltnami, prieik arciau ir pačiupinėk plevelę (tiksliau tai kas iš jos liko)
As nežinojau (atorius pasistengė kad nežinočiau) kokia plevelė dėta, juoda stabilesne už skaidrią, bet visdėlto aš ją nulupčiau. Jau vien todėl, kad prie polietileno niekas nesiklijuoja.

Per tokius debilus kaip tu nesinori niekam nieko atsakinėti, būtinai atsirand koks idiotas neišlendantis iš už monitoriaus, bet viską žinantis ir visus kritikuojantis.