Tema: Re: Q: Saldytuvas
Autorius: Sail
Data: 2013-10-02 14:51:09
Nu bet juk buna tokiu defektu, kure  tau tiesiog poxui, ir nieko nedarai.

Ir tarp kitko, kuo tau labiau tokie dalykai poxui, tuo laimingesnis
gyvenimas gaunasi.

Gaila zmoniu, kurie del smulkmenu kamuojasi. As vis save aukleju, kad reik
bybi det ant smulkmenu. Ir kai pavyksta, tai visai gerai buna. Tobulejam :-)