Tema: Re: Q: Saldytuvas
Autorius: blah@w
Data: 2013-10-02 08:44:04
sveikas,
na, turim jau beveik du metai Liebherr ICBN 3066 (pirkom per newsus is
Movila), atrodo atitinka visus isvardintus norus (valdymas tik ne
sensorinis, bet po pimo nustatymo prie ju daugiau nagu ir nereikejo kisti).
Pliusas, kad tyliai veikia, minusas - mazoka vietos (nebent reiktu lentynas
kaip nors gudriau persikonfiguruoti)
p.s. buvo "problemele", kad po biofresh stalciais po kazkurio laiko radom
ilenkima (neispakavom ir neapziurejom visko kai atveze), tai Movila nukreipe
i garantini, bet garantinis pasake, kad tai neitakoja saldytuvo veikimo, tai
nieko ir nedare (nors realiai tai nei jis matosi, nei kazkas blogai veikia,
tik psichologiskai buvo gaila, kad naujas daiktas ne 100% sveikas :))