Tema: Re: //www.megramemedis.lt/
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-09-30 14:37:52
Kainuoja, bet tai ir yra verslo rizika. Nes pardavimo modelis:

- Laba diena, man reikia langu, kiek kainuos?
-  Sumokekit 300 Lt avansa - pasakysim.

Bent jau man atrodo visiskai nepriimtinas.

"mindis"  wrote in message news:l2bnig$ljv$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tai nebuvo - net baldininkai nelabai vaziuodavao virtuves
apsimatuot uz dyka. Ne apre virtualius paskaiciavimus snekama, kai
mazdaug pats pamatuoji, o jie tau subines nuo kompo nepakele
paskaiciuoja. Kalba apie atvaziavima, konkretu sumatavimima ir tt. Tai
tavo nuomone atvaziuot apmatuot paskaiciuot tai tipo nieko nekainuoja ar
kainuoja visiakas kapeikas kad galima siaip nurasyt?