Tema: Re: //www.megramemedis.lt/
Autorius: Arj
Data: 2013-09-30 14:26:00
va sitoj vietoj man didelis klaustukas iskilo - ar cia gaunasi avansas, ar kaina akyse augti
pradejo - pagal audriaus parasyma tai man I antra varianta panasiau.
O va tokie variantai bent mane jau gausiai siutina - cia is serijos jei paliktum stabdziu kaladeliu
keisti po 50Lt/vnt, rasant uzsalyma paminetu kad papildomai mokestis uz rato nuemima 10Lt/vnt,
atsiemant dar priskaiciuotu stabdziu disko numontavima 30Lt/vnt, stabdziu nuorinima 20lt/vnt, ir
auto priparkavima kiema 5lt.vnt. Nu ir dar paklaustu ar reikia fakturas, jei reikia, tada + pvm.

"tomasz"  parašė naujienų news:l2bmbe$k00$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai viska teisingai pasake, uzsakysi - ismes is galutines kainos, kas
blogai?
visam pasaulyje taip, nieks uz dyka po tokius objektus nevazineja, tik pas
mus cia visi achujeline uz dyka visko nori...

--

t.