Tema: Re: langu montavimas
Autorius: RoLBaC
Data: 2013-09-25 09:18:22
1. pries atliekant bet koki darba, turi buti uzfiksuota, is kokiu medziagu
ir kaip jis bus atliktas (as norejau ir isivaizdavau negalioja)
2. atliekant darba klientas ar jo atstovas privalo ivertinti atliekamu darbu
atitikima anksciau uzfiksuotam susitarimui (ne visu montuotoju rankos
tiesios)
3. jeigu kleintas pasiraso darbu pridavimo akta, kuriame patvirtina, kad
viskas atlikta gerai, tai veliau sunku ka beirodyti (nebent gali spausti per
pinigine)
4. garantiniai isipareigojimai vykdomi klientui aiskiai pagrindus
neatitikties priezasti (lango nesandarumas, geometrijos praradimas ar kiti
defektai) (save gerbianti imone ar pardavejas to niekada nesikrato)