Tema: Re: langų montavimas
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2013-09-24 22:14:48
Profaniškai pafleiminsiu :-)
"Vaidas" <a@b.lt> wrote in message news:l1sgs6$u4d$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>  manau, kad neseniai pas mane plastikinius langus montavusi įmonė kai
> kuriose vietose padarė broką, tačiau jie aiškina, kad čia taip ir turi
> būti. Sutartį nenurodyta, kaip sumontuos. Kokiu teisės aktu remiantis
> galiu sužinoti kuris teisus?

Spėju, sutartimi tarp užsakovo ir tiekėjo. (Ne visi siūlo jas pasirašyti)

> Radau tokį Langų, durų ir jų konstrukcijų montavimas v1_2008.04.18
> http://www.statybostaisykles.lt/node/507 . Tik kaip suprantu tai nėra
> teisės aktas. STR prašau nesiūlykit - labai didelė apimtis, jei galite -
> nurodykite tiesiai kur yra esmė.
>
> Problemos: skardinių palangių balkone nepriklijavo su montažinėm putom
Kažin ar palangę reikia klijuoti montažinėmis putomis, po palange gal kokiu
polistirolu reiktų šiltinti.
O difuzinę ir garo izoliacines juostas ar spec.
"kvėpuojantį"+"nekvėpuojantį" hermetiką naudojo?
Šiaip ten Norgėje sako putų nenaudoja, naudoja besiplečiančias juostas...

> (man atrodo, kad turėjo, jiem atrodo, kad ne), profilio tvirtinimo varžtus
> ne visur susuko 70cm atstumu (jiem tai irgi gerai).

Sutaupė po kokius 2 varžtus nuo lango :-) Beje, man taip pat paskutiniai
langininkai tik po 2 varžtus į rėmo šonus dėjo, bet įdėjo papildomą varžtą į
rėmo viršų netoli nuo lanksto (įtariu, kad šitas varžtas yra gerai).Man tai
nesudėjo apsaugų nuo įsilaužimo (varčios iškėlimo).