Tema: Re: ivore termosensoriui/savadarbis valdiklis
Autorius: Eciffo
Data: 2013-03-12 11:10:07
Snekam apie skirtingus dalykus .  Tu apie histereze , as apie diferencini
valdyma.
Kai rasi Careli ,Eliveli ar bet koki kitoki  su siuo navarotu ,butinai
pranesk .
Dikselis nelygu  Carelis ,patikek  . Visi turi specifika .

"If the difference of temperature between  1 and 2 probes
is more than the value of the Fct parameter, the relay  is  switched  on."

"Rimas"  wrote in message news:khmlkp$qju$1@trimpas.omnitel.net...

2013.03.12 09:08, Eciffo rašė:
> Pirma- tai tiesiog temostatai ,ir  kur jie bus naudojami skirtumo nera .
> Tarkim tavo nurodytas Carelis   meniu turi  cooling/heating mode .
>

> Bet vat DIXELLis XR60-C  turi tai ko neturi kiti - DIFERENCINI valdyma.

Nu jau pas Carel tai tikrai yra SP ir Diff. Bent kiek gudresnis
termostatas, jei jau turi Setpoint, tai turi ir nejautrumo
zoną/diferencialą.
Dixel tas pats kas ir Carel, ir dar krūva kitų panašių devaisų. Kaip ir
sakiau, pritaikyt gali daug kam, bet kam jie skirti, tai skaitai pas
gamintoją jo aprašyme. Aišku niekas nedraudžia jo naudot kitur. Iš
principo koks skirtumas, bet tu jį pristatai kaip katilo valdymo
valdiklį, o aš nuėjęs į gamintojo puslapį skaitau visai ką kita. Tai gal
reikia ir pradėt nuo to, kad va - yra toks dalykas ir jį puikiai galima
pritaikyt katilinės valdymui.