Tema: Re: ivore termosensoriui/savadarbis valdiklis
Autorius: Eciffo
Data: 2013-03-11 20:02:37
vienas is 5-iu turimu jau isvaziavo , geri daigtai uz puse kainos ilgai
neuzsibuna :)

"KaroliS"  wrote in message news:khl1r2$f5l$1@trimpas.omnitel.net...

del mielesnis gal ir taip , abejotinas patikimumas ir laiko kiekis kol bus
priverstas dirbt taip kaip reikia :) del kontrolerio jei prireiks parasysiu,
bet tai nebus labai greitai , nes kolkas dar tik ant popieriaus deliojamos
mintys